Forum Ekoosada
Szukam ludzi by odnaleźć prawdziwego siebie - Wersja do druku

+- Forum Ekoosada (https://ekoosada.pl/ekowioska)
+-- Dział: POSZUKIWANIA LUDZI I MIEJSCA (/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Dział: SZUKAM-OFERUJĘ SĄSIEDZTWO, TOWARZYSTWO, WSPÓŁPRACĘ (/forumdisplay.php?fid=52)
+--- Wątek: Szukam ludzi by odnaleźć prawdziwego siebie (/showthread.php?tid=882)

Szukam ludzi by odnaleźć prawdziwego siebie - MultiKrzysio - 29.06.2018 14:59

Dzień dobry.

Mam 41 lat, ciałem i duchem połowę tego. Chciałbym żyć i pracować blisko natury. Myślę o ucieczce  z miasta, by rozpocząć nowy rozdział, może nawet narodzić się na nowo ;-) Szukam wioski, wspólnoty, wolnych, otwartych ludzi, do których mógłbym dołączyć.
    Jestem twórcą z zapędami inżynierskimi, producentem muzyki i realizatorem dźwięku. To moja największa pasja. Mam także duże doświadczenie w budownictwie i konstruowaniu różności, grafice komputerowej i tradycyjnej. Poza tym potrafię projektować i szyć ubrania.
    Jestem otwarty na ludzi, zorganizowany, pracowity i szybko się uczę. Nie straszne mi nowe wyzwania. Mam trochę pojęcia o ogrodnictwie, ekologii i życiu na wsi. Interesują mnie odnawialne źródła energii i szeroko pojęta samowystarczalnoś. Prowadzę zdrowy styl życia. Kocham zwierzęta. 
   Wierzę, że jest "gdzieś tam" moje miejsce na ziemi. Pomóżcie wskazać do niego drogę.

Pozdrawiam wszystkich.
Krzysztof
km77@onet.eu

RE: Szukam ludzi by odnaleźć prawdziwego siebie - polanka8 - 06.07.2018 12:03

Witaj Krzysztof,
Jestem w podobnym wieku i również marzę o przeniesieniu się blisko natury. Mam pytanie, czy odezwał się ktoś do Ciebie z Ekowiosek ? Czy są jakieś miejsca z możliwością zamieszkania, gdzie można byłoby spróbować takiego życia? W sierpniu wracam do Polski i planuję odwiedzić kilka społeczności. Szukam osoby, która byłaby chętna towarzyszyć mi w podróży.

Pozdrawiam Kasia

RE: Szukam ludzi by odnaleźć prawdziwego siebie - MultiKrzysio - 06.07.2018 17:04

Cześć Kasiu.