ostatnie wpisy ostatnio w galerii SZUKAJ



Wyniki szukania
Post Autor Dział Odpowiedzi Wyświetleń Napisane [rosn.]
  Wątek: Eko osada za granica ( Hiszpania,Portugalia )
Post: RE: Eko osada za granica ( Hiszpania,Portugalia )

"Z dobrze dobranymi ludźmi" to bardzo i s t o t n e... Dla mnie południe Iberii odpada, za sucho, za wielki heat. Pod Pireneje, albo okolice Porto tak. Na razie research robie. Powodzenia z Francji,...
Rayeste SZUKAM-OFERUJĘ SĄSIEDZTWO, TOWARZYSTWO, WSPÓŁPRACĘ 12 6 209 03.04.2018, 20:04
  Wątek: Szukam przyjaciół którzy podniosą z kolan i wskażą drogę
Post: RE: Szukam przyjaciół którzy podniosą z kolan i ws...

Wspolczuje dziewczynie...no ale sie nie odzywa, moze u niej lepiej a moze gorzej ? "kiedy Wy, szanowni forumowicze nauczycie się traktować posty tego typu jako to, czym naprawdę są - jednodniowymi er...
Rayeste SZUKAM-OFERUJĘ SĄSIEDZTWO, TOWARZYSTWO, WSPÓŁPRACĘ 16 6 756 03.04.2018, 19:55
  Wątek: Poszukiwani współosadnicy/współudziałowcy do eko wioski (Rumunia lub Hiszpania)
Post: RE: Poszukiwani współosadnicy/współudziałowcy do e...

Pozdro z Francji. Odradzam Rumunie, na wsi to nadal klimat Borata... Poza tym my chcemy tylko ze swiadomymi wege/wegan. Ale powodzenia i tak.
Rayeste SZUKAM-OFERUJĘ SĄSIEDZTWO, TOWARZYSTWO, WSPÓŁPRACĘ 8 6 363 03.04.2018, 19:44
  Wątek: Polska Ekowioska w Portugalii
Post: RE: Polska Ekowioska w Portugalii

"kiedy obok, Białoruś, ziemię dają za darmo" Ja akurat mieszkam na południu Francji, ale mimo tego to żaden koniec świata...w obecnych czasach. Wyobraź sobie, że mam znajoma Białorusinkę w PL, wege...
Rayeste SZUKAM-OFERUJĘ SĄSIEDZTWO, TOWARZYSTWO, WSPÓŁPRACĘ 20 19 831 03.04.2018, 19:30
  Wątek: szukam chętnych do eco wioski w Portugalii
Post: RE: szukam chętnych do eco wioski w Portugalii

Witam z Francji, Piotrze ! Masz konkretny plan juz, tzn gdzie w Portugalii ? Byles juz na miejscu itd. Daj znac. Jakie kwoty, i czy wegetarianie/weganie, bo mnie interesuje tylko w takim towarzystw...
Rayeste SZUKAM-OFERUJĘ SĄSIEDZTWO, TOWARZYSTWO, WSPÓŁPRACĘ 2 2 395 03.04.2018, 19:15
  Wątek: Polska Ekowioska w Portugalii
Post: RE: Polska Ekowioska w Portugalii

Witam z Francji, czy temat Portugalii nadal aktualny ? Dzis o tym przeczytalem, napisalem priva do Mattfima... Ktos ma z nimi kontakt ? Jestem wege ponad 20 lat, chcialbym zamieszkac z partnerka i f...
Rayeste SZUKAM-OFERUJĘ SĄSIEDZTWO, TOWARZYSTWO, WSPÓŁPRACĘ 20 19 831 22.03.2018, 13:52


Kontakt  współpraca  Wersja bez grafiki  RSS