ostatnie wpisy ostatnio w galerii SZUKAJ

Szukam bratnich dusz - projekt dlugofalowy
Autor Wiadomość
krzychu Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 2
Szukam bratnich dusz - projekt dlugofalowy
Witam,

jestem krzychu, lat 34. Obecnie przebywam w Krakowie. Od dawna mysle o tym, aby zharmonizowac swoje zycie z natura. Pracowanie w tzw. "babilonie" jedynie po to aby stac bylo mnie na pokrycie kosztow takiego zycia, oraz okazjonalne "pocieszajki", ktore mialyby mi wynagrodzic zycie w poczuciu bezsensu uwazam za calkiem znosne, ale od dawna podskornie czuje, ze praca w naturze i harmonii z natura, dawalaby mi o wiele wieksza satysfakcje niz zarabiane w "babilonie" pieniadze. Mam kilkustuzlotowa rente, w dodatku jestem informatykiem i mysle ze w razie potrzeby moglbym znalezc okazjonalna prace zdalna. Nie mam zadnych oszczednosci. Plan jest taki, zeby jeszcze troche popracowac w miescie, odlozyc jakies fundusze i zobaczyc co dalej. Ale przy sprzyjajacych wiatrach nie wykluczam tez jakiegos spontanicznego wyrwania sie stad.

Zdecydowalem sie napisac na forum, bo bardzo chcialbym nawiazac znajomosc z ludzmi o podobnym podejsciu do zycia. Licze na to, ze predzej, czy pozniej cos sie z tego wykluje.

Dziekuje za uwage i zapraszam do kontaktu.
20.08.2016 21:18
Wpisy użytkownika Cytuj"
mollylush Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 3
RE: Szukam bratnich dusz - projekt dlugofalowy
Powodzenia,Krzychu,jest fajne spotkanie we wrzesniu,Spolecznosci Alternatywnych,gdzies na poludniu,kolo Sidziny. Na Twoim miejscu,bym sie na nie wybrala,nawiazalbys pewnie ciekawe kontakty. Pozdrawiam:)
22.08.2016 10:48
Wpisy użytkownika Cytuj"
krzychu Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 2
dzieki molly :)
22.08.2016 14:00
Wpisy użytkownika Cytuj"
ilona Offline
Początkujący
**

Cześć,